8.29.2019


Merhaba!

Haziranda, Dublin'de kaldığım yurttan ayrılıp geri Aachen'a döndüm. Şu anda master tezimi yazıyorum. Süreci, Trinity College'i daha sonra anlatacağım.

Şu anda hayatım sadece tez odaklı. O yüzden kısa birkaç şey paylaşacağım.

CELTA Türkiye'de pek işime yaramadı. Sadece PEISG'e girmemde bir artıydı. Ama CELTA olmasa da İngilizce mülakat iyi geçtiği için de alınmış olabilirim.

Sunu söyleyebilirim ki, CELTA Aachen, Almanya'da da pek işe yaramadı. Öğrendim ki Almanya'da bazen eyaletler arası bile diplomalar sayılmıyormuş. Benim CELTA'yı siz düşünün artık.

Diğer Avrupa ülkelerini bilemiyorum ama Fransa, Hollanda ve Belçika’da birkaç ilan görmüştüm. Açıkçası nasıl bir prosedür izlendiklerini bilmiyorum.

Tez bittikten sonra başvurulara başlayınca neyin işe yarayıp yaramadığını anlatacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder